Az 1981-es szlets Natasha mr gyerekkora ta vetlkedett btyjval, Daniel Bedingfielddel, s mikor ez utbbi nagy sztrr vlt (a UK garage szntrrl val gretes induls utn elg nylas szmokkal), a hugi is kvette. A zongorzgat s gitrozgat szke nekesn demira hamar rharaptak a BMG emberei s elkldtk a lenyzt egy fl vre Los Angelesbe, hogy profi dalszerz-producerekkel ksztsen egy albumot. Az eredmny olyan eklektikus poplemez, mint amilyeneket mostanban – Pink M!ssundaztoodja s Christina Aguilera Strippedje ta – illik csinlni, van rajta egy kis rock, egy kis elektro, egy kis R&B, egy kis hiphop, st brit produkci lvn egy kis garage is (pp ez a Frogs & Princes az egyik legegynibb dal). A nyit These Words mintha Nelly Furtado-szm lenne (s ezt mg a videoklip is kpes hangslyozni!), az I`m A Bomb cm bulidal vagy az elektro-rockos If You`re Gonna... Pink-repertorjban is elfrne, a cmad Unwritten verzje Alanis Morissette-esen hangzik, az I Bruise Easily lassjt valamelyik Spice Girl is nekelhetn, a Silent Movie-ban pedig le sem lehetne tagadni, hogy Robbie Williams egykori szerzje, Guy Chambers rta (br Robbie-nak mintha ennl jobb szmokat r volna). A Drop Me In The Middle-ben meglepets a D12 zuhanyzsapks mkamesternek, a bhm Bizarre-nak a rapbettje, de leginkbb az a meglep, hogy ezttal nem mond olyan zaftosakat, amilyeneket mskor szokott (pldul hogy hogyan szexelt a sajt nagyijval). Natasha nekvel nincs gz (br akkor jobb, mikor mlyebb, karcosabb hangjt hasznlja), de nincs olyan szikrz tehetsg (mint Nelly Furtado, vagy hogy egy msik Nellyt mondjunk, a szintn 2004-ben feltnt amerikai Nellie McKay), hogy megbocsssuk modorossgait. Ami pedig a pasizs, a bulizs s az nvizsglat tmakrben mozg szvegeit illeti, azokban bizony tenyeres-talpas, hiba hallgatott az egyetemen pszicholgit, ez nem egy szellemes lemez.